افزایش بازدید سایت بدون دانش فنی
چک لیست افزایش بازدید سایت + 16 روش کارآمد
برای برجستهکردن پست خود از زوایای جالب مرتبط با موضوع استفاده کنید. بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. سلامراستش منظورتون رو خیلی خوب متوجه نشدیماما شمارهتون رو به دست همکارانمون رسوندیم تا باهاتون تماس بگیرن و توضیحات لازم رو بهتون بدن. در مقالهٔ «آموزش مقدماتی گوگل آنالیتیکس» دربارهٔ گزارشخوانی و ایجاد گزارشهای سفارشی حرف زدیم. میتوانید این نظرسنجی را با پرسشهای تشریحی کامل کنید و از مخاطب بخواهید در صورت تمایل دلیل خود را از نمرهای که داده است، توضیح دهد. شاید صفحاتی وجود داشته باشند که کیوردهای آنها، دیگر متناسب با نیاز شما نباشد یا دیگر مثل قبل جستوجو نشود.
اما این موضوع همیشه صحیح نیست، چراکه دست یافتن به اولین جایگاههای جستجو برای کلمات کلیدی با میزان جستجوس بسیار زیاد، دشوار است. در ادامه، تعدادی از اصول اولیه سئو برای افزایش بازدید سایت را شرح میدهیم. در ادامه این مقاله، به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید با استفاده از روش های آزمایش شده و حرفه ای، به نتایجی فراتر از انتظار دست یابید. اگر آماده هستید که سایت خود را از یک پلتفرم ساده به منبعی برای جلب توجه و تعامل کاربران تبدیل کنید، با ما همراه باشید. در واقع شما تنها زمانی میتوانید در ترافیک سایت خود بهبود ایجاد کنید که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید؛ این ابزارها در شناسایی این نقاط به شما کمک خواهند کرد.
به این ترتیب میتوانید بهراحتی در سایت اسکیل شیر فعالیت کرده و دورههای آموزشی خود را برای علاقهمندان ارائه کنید. سایت اسکیل شیر، در بخش راهنمای مدرسها، تعداد زیادی شاخه و زیرشاخه معرفی کرده که با بررسی آنها میتوانید به گزینه مورد نظر خود برسید. با ثبتنام رایگان در وبسایت، میتوانید به دوره رایگان CRO دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال راهکاری حرفه ای برای سفارش تولید محتوا هستید، تیم کلیک اول آماده است تا با تجربه و دانش خود، در رسیدن به اهداف آنلاین به شما کمک کند. بدون بازدیدکننده، حتی زیباترین و کاربردی ترین سایت ها هم به ویترینی بی مخاطب تبدیل می شوند. سئو همان ابزاری است که سایت شما را در میان هزاران سایت مشابه، به جایگاهی برتر می رساند و شانس دیده شدن آن را افزایش می دهد.
ترافیک گوگل نقش بسزایی در جذب بازدیدکنندگان هدفمند به وبسایت شما دارد. با افزایش بازدید از گوگل و بهرهمندی از سئو، کسبوکارها میتوانند حضور آنلاین خود را تقویت کرده، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و سرنخهای ارزشمندی تولید کنند. با داشتن رتبه بالا در نتایج جستجو، شانس جذب مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتریان وفادار افزایش مییابد. کلمات کلیدی تاثیر بسزایی بر سئوی سایت داشته و به کمک آن میتوان سایتی پر ترافیک ایجاد کرد. لازمه این امر جستجو کلماتی است که مخاطب در حوزه شما به دنبال آن بوده و زیاد جستجو شده است.
بازاریابی از طریق ایمیل میتواند یک ابزار قدرتمند باشد، حتی بازاریابی سطح پایین از طریق ایمیل هم میتواند نتایج بسیار خوبی را رقم بزند و افزایش بازدید سایت را تا میزان قابل ملاحظهای ارتقا دهد. این ابزار به شما کمک میکند که مطمئن شوید صفحههای وبسایت شما در کلمات کلیدی مدنظرتان رتبههای مطلوبی را دریافت کردهاند یا نه. به طور معمول افراد دوست دارند همواره مطالب جدیدی یاد بگیرند و شرکت در وبینارها، روشی عالی برای یادگیری به شمار میرود. شما میتوانید با میزبانی وبینارها، دانش کسب و کارتان در حوزه تخصصی خود را با افراد علاقهمند بهاشتراک بگذارید. میزبانی وبینارها همراه با اجرای یک کمپین مؤثر تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی میتواند روشی عالی برای افزایش بازدید سایت باشد. نوشتن درباره موضوعهای جدید یا اخبار ممکن است در کوتاهمدت باعث افزایش بازدید سایت شود، اما در طولانیمدت چندان مفید نیست و بازدید زیادی جذب نمیکند.
این ابزارها نشان میدهند که رقبا از کدام کلمات کلیدی استفاده میکنند، کاربران چند بار کلمات کلیدی خاصی را جستجو میکنند و کدام کلمه، ارزش بالایی برای کار کردن دارد. یک ابزار عالی برای اندازهگیری نرخ کلیک ارگانیک، Google Search Console است. برای اینکه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک کنند و ترافیک را به سمت سایت شما هدایت کنند، نوشتن توضیحات و عناوین جذاب و مناسب برای متا بسیار مهم است. جستجوی صوتی یکی از زمینههای مهمی است که میتوانید در آن رتبه بالایی بهدست بیاورید. در واقع، بر اساس دادههای eMarketer، جستجوی صوتی تا انتهای سال ۲۰۲۱ تا ۹/۷% افزایش پیدا کرده بود.
یک ایدهٔ دیگر؟ به کامنتهای سایتهای رقیب بروید و ببینید مخاطب بهدنبال چه چیزهایی است که آنها ندارند. گاهی ممکن است نیاز باشد تگ تایتل و متا دیسکریپشن را بهروز کنید تا مخاطبان بیشتری وارد صفحه کنید. شاید هم اشکالی فنی وجود داشته باشد؛ مثلاً لینک مقاله ریدایرکت شده باشد. باید کل محتوای صفحهها را مطالعه کنید تا اطلاعات و آماری را که دیگر بهروز نیست و لینکها، تصاویر و ویدیوهای خراب را پیدا کنید. برای مثال در پنل پیامکی یکتانت، شما میتوانید مخاطبان هدف خود را از دستهبندیهای مختلف بر اساس جنسیت، محل زندگی، علایق، رفتاری که در اینترنت داشتهاند و… انتخاب کنید. استفاده از تصاویر باکیفیت، لیاوت چشمنواز و کاربردی و جانمایی درست بخشهای مختلف صفحه مثل دکمهها و لینکها به رابط کاربری بهتر و کاربرپسندتر کمک میکند.
مثلاً در تصویر زیر میبینید که به مخاطب گفته است این مقاله ۲۱ ساعت پیش منتشر (بهروز) شده است. خودتان را جای او بگذارید و ببینید چه چیزهایی برای او جالب است، چه سؤالاتی ممکن است دربارهٔ محصول شما داشته باشد یا چه مشکلاتی دارد. در نهایت، درس هشتم به کار با پنل مدیریت و ابزارهای مختلف اختصاص دارد. مشتری ایدهآل خود را بهدقت شناسایی کنید و نیازها، علایق و چالشهای آنها را درک کنید. کپی از محتوا به هر شیوه و یا با هر عنوان، تخلف می باشد و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
اکثر ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت هایی می رود که در ۵ موقعیت اول ظاهر می شوند، بنابراین اگر می خواهید بخشی از ترافیک هدفمند از سئو را به دست آورید، باید در آنجا حضور داشته باشید. علاوه بر این، ظاهر شدن در بالای صفحه نتایج موتورهای جست وجو کافی نیست، بلکه باید عبارات جستجو شده توسط کاربر مرتبط با محصولات و محتوای تجاری شما باشد. اگر بر روی مسئله نرخ تبدیل یا CRO به خوبی تمرکز کرده باشید، شما قادر هستید که بهترین شکل و روش بر روی افزایش ترافیک سایت تمرکز کنید. حالا نوبت آن رسیده است که تعداد تبدیل شوندگان به مشتری را هم افزایش دهید و راه حل اساسی آن، تمرکز بر روی افزایش بازدید سایت است. در ادامه به یک سوال مهم جواب میدهیم، سپس بر روی این مسئله که چطور باید این کار را انجام دهیم، تمرکز میکنیم.
اگر دقت کرده باشید برخی کلمات در مقالهها، به شکل لینک در آمده و با رنگی متفاوت نمایش داده میشوند. در نتیجه استفاده از این شیوه، باعث ایجاد تجربه کاربری مثبت میشود.همچنین استفاده از این تکنیک، زمان حضور کاربر در سایت شما را افزایش داده و نرخ پرش را کاهش میدهد. میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند در ایران معرفی کرد. کاپریلا با بهرهگیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبطترین تبلیغات هدفمند کلیدواژهای را با توجه به کمپینهای فعال کسب و کار به کاربران نمایش میدهد. این پلتفرم با شبکهای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجارهای همکاری میکند. افراد همواره دوست دارند درباره مباحث موردعلاقه خود با دیگران صحبت کنند.
همچنین به یاد داشته باشید که از موارد مهم در شبکههای اجتماعی این است که با استراتژیهای مختلفی از آن استفاده کنیم و همچنین، شبکه اجتماعی مخصوص هر فعالیتی را به درستی انتخاب کنیم. البته در حال حاضر، اینستاگرام و لینکدین در ایران با استقبال بیشتری همراه هستند. اگر امکان تولید فیلمهای آموزشی داشته باشید، یوتیوب یکی از بهترین شبکههای اجتماعی برای آپلود ویدیوها و افزایش بازدید سایت به شمار میآید. نشانهگذاری اسکیما را در وبسایت خود پیادهسازی کنید تا اطلاعات دقیقی درباره محتوای خود به موتورهای جستجو ارائه دهید. این کار به گوگل کمک میکند تا صفحات شما را بهتر ایندکس کند و در نتیجه، ترافیک مرتبط با کسب و کار شما را افزایش میدهد. میتوانید در لینکدین بخشهایی از محتوای خودتان را بگذارید و از مخاطب دعوت کنید برای خواندن ادامه متن به وبسایتتان مراجعه کند.
تنها به کار بردن کلمات کلیدی در بخش «توضیحات و عنوان متا» (Meta Description and Meta Title) کافی نیست. برای این که وبسایت شما در صفحههای نتایج موتورهای جستجو به شکل مناسبی ظاهر شود، باید این بخشها را طوری بهینهسازی کنید که کاربران به کلیک روی لینکهای وبسایت شما ترغیب شوند. کاربرد استراتژیک کلمات کلیدی در محتوا بخشی از سئو داخلی وبسایت است. در این بخش از سئو، محتوا به شکلی بهینهسازی میشود که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی متوجه شوند مطلب درباره چه موضوعی نوشته شده است و در نتیجه، آن را در رتبههای برتر جستجوهای کلمات کلیدی مرتبط قرار بدهند. برای این کار، باید از کلمات کلیدی در بخشهای فهرست زیر استفاده کنید.
در این مقاله به بررسی ترفندهای افزایش بازدید سایت می پردازیم و روش های کاربردی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت ها را معرفی می کنیم. هدف این مقاله، ارائه راهنمایی های عملی برای صاحبان کسب و کارها در جهت افزایش بازدید سایت و بهبود نتایج بازاریابی دیجیتال است. راه های افزایش بازدید سایت لیستی از فعالیتهای پایانناپذیر است و در عین حال کاری است که به نتیجه رسیدنش کمی طول میکشد. مسیرهای زیادی وجود دارد که مشتریان آینده شما میتوانند برای رسیدن به وبسایت شما طی کنند؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین مسیر را برای کسبوکارتان پیدا کنید. در سه ماه آینده، یکی از این روشها را در استراتژی تولید محتوای خود امتحان کنید تا شاهد افزایش قابل توجه ترافیک وبسایتتان باشید.
ارسال خبرنامه، روشی مناسب برای معرفی مقالههای وبلاگ به کاربران است. برای جذب بیشترین تعداد مخاطبان به تماشای وبینارها، ایمیلهای دعوتنامه را حداقل از یک هفته قبل برای آنها ارسال کنید و در روز آخر نیز یک ایمیل یادآور برای آنها بفرستید. همچنین، بهتر است وبینار خود را ضبط کنید و در صورت نیاز، آن را در اختیار کاربران قرار دهید. بهترین زمان برای فعالیت در شبکههای اجتماعی مختلف، متفاوت است و به معیارهای مختلفی از جمله ویژگیهای شخصی مخاطبان و ماهیت شبکه اجتماعی و کسب و کار بستگی دارد. ارزیابی آمارها و اطلاعات عملکرد حسابهای کاربری کسب و کار در شبکههای اجتماعی مختلف، بهترین زمان روز و هفته برای انتشار پست و تعامل با مخاطبان را مشخص میکند. به یاد داشته باشید که محتوای وبسایت خود را تنها برای مشتریان احتمالی تولید نکنید، بلکه هنگام تولید محتوا، افراد یا منابعی را نیز در نظر داشته باشید که رسیدن شما به اهداف کسب و کار را تسهیل میکنند.
اما نیازی نیست که همه کسب و کارها پادکست اختصاصی خود را تولید و منتشر کنند. شرکت کردن در پادکستهایی با موضوعهای مرتبط به عنوان مهمان یا حامی مالی (اسپانسر) نیز میتواند بازدید سایت کسب و کار را به شکل رایگان افزایش دهد. همچنین، شرکت در پادکستها میتواند روش خوبی برای دریافت بکلینک و بهبود رتبه سایت از این طریق باشد. به طور معمول، سازندگان پادکستها در قسمت توضیحات پادکست، لینکهای وبسایت مهمانان و حامیان مالی را با مخاطبان بهاشتراک میگذارند. بهرهگیری از ابزارهای طراحی مانند «Canva» برای تصویرسازی، مصورسازی دادهها و ایجاد نمودارها و چارتهای مختلف میتواند به برندسازی شما کمک کند.
تعداد بازدیدکنندگان وبسایت شما به تعداد فرصتهایی تبدیل میشود که کسبوکار شما برای تأثیرگذاری، جذب مشتریان بالقوه، اشتراکگذاری برند شما و ایجاد روابط دارد. ایجاد روابط و اعتماد میتواند در نهایت محصول یا خدمات شما را بفروشد، مشتریان جدید جذب کند و به رشد کسبوکار شما کمک کند. ترافیک بیشتر، میتواند تجارت شما را رشد، خط تولید شما را گسترش و خدمات و محصولات شما را توسعه دهد. شبکههای اجتماعی یک استراتژی جدید نیست؛ اما هنوز هم اثربخشی بالایی دارد. نکته کلیدی در مورد شبکههای اجتماعی این است که بروز باشید و از ویژگیهای جدید این شبکهها استفاده کنید. به عنوان مثال، فیسبوک ابزار جدیدی معرفی کرد که به کسبوکارها اجازه میدهد یک چت بات در مسنجر ایجاد کنند تا به محتوای پیشنهادی در سایت شما پیوند دهند.
برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و از طریق آن بازدید سایت خود را افزایش دهید، باید در صنعت خود یک مرجع باشید. اگر وبسایتهایی با اعتبار بالا به سایت شما لینک میدهند، این به شما اعتبار بیشتری میدهد. بازاریابی ویدیویی میتواند یک روش عالی برای جذب و حفظ مخاطبین باشد و در نتیجه افزایش بازدید سایت را به دنبال خواهد داشت. صرفا لینک دادن سایتهای خارجی به سایت شما حائز اهمیت نیست، بلکه باید ساختار لینکدهی داخلی قدرتمندی هم داشته باشید. انجام این کار میتواند افزایش رایگان بازدید سایت را به دنبال داشته باشد و حتی محبوبیت سایت شما را در صنعت موردنظر، ارتقا دهد، علیالخصوص زمانی که تعداد زیادی از کاربران شما را دنبال کنند. طراحی سایت با وردپرس برای کسبوکارها، بهویژه سایتهای شرکتی، فروشگاهی و سازمانی، گزینهای بسیار مناسب است.
البته گاهی استفاده از این خدمات رایگان و گاهی بهصورت اشتراکی و پولی خواهد بود. اساس کار انواع نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان هم همین مورد است که میتوانید از آنها نیز برای بالا بردن رتبه غیرارگانیک سایت خود استفاده کنید. خرید بازدید سایت می تواند یک ابزار قدرتمند برای افزایش سریع ترافیک باشد، اما باید با دقت و استراتژی استفاده شود. ساخت کمپین های مناسب و حرفه ای برای خرید بازدید در پنل کاربری کلیک اول، نظارت بر نتایج و انجام بهبودهای مستمر در سایت از جمله اقداماتی هستند که می توانند به موفقیت شما در این زمینه کمک کنند. یکی از مزایای اصلی خرید بازدید سایت این است که شما می توانید به سرعت نتایج را مشاهده کنید. برخلاف روش های ارگانیک که نیازمند زمان و تلاش مستمر هستند، این روش باعث می شود که ترافیک سایت شما در مدت کوتاهی به میزان قابل توجهی افزایش یابد و بر روی الگوریتم های گوگل تاثیر بگذارد.
برای اینکه محتوای همیشه سبز تولید کنید، باید سراغ سوالات و ابهامات بنیادی کاربران بروید. توجه کنید که این محتواها نیاز به آپدیت دورهای دارند؛ زیرا بهمرور زمان ممکن است برخی چیزها عوض شده و نیاز به بازنویسی داشته باشد. مثلاً مقاله «افزایش فروش با دیجیتال مارکتینگ» در دسته محتواهای همیشه سبز قرار میگیرد؛ اما تا یک سال بعد ممکن است ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی وارد بازار شود که در این مقاله بررسی نشدهاند. در هر شاخه تکنیکهای زیادی وجود دارد که روی ترافیک سایت اثر میگذارد. در این مقاله اما میخواهیم درباره راههای عملی و رایگان افزایش ترافیک صحبت کنیم. هرچه آگاهی از برند شما افزایش یابد، ترافیک بیشتری را به وبسایت خود هدایت خواهید کرد.
آنالیز گوگل (Google Analytics) را میتوان یک منبع ارزشمند از اطلاعات درباره تمام جنبههای سایت همانند محبوبترین صفحات و دموگرافی بازدیدکنندگان عنوان کرد. شما میتوانید با بررسی دقیق دادههای تجزیه و تحلیل و از اطلاعاتی که به دست میآورید، به منظور استراتژیهای تبلیغاتی و تولید محتوای خود استفاده کنید. زمانی که شما برای وبسایتتان عکسها یا ویدئوهای جذابی تولید میکنید، سبب میشود که کاربران بیشتری نسبت به آن توجه نشان دهند. این روزها افراد از حوصله کمتری نسبت به گذشتگان برخوردارند به همین علت سرعت حرف اول را میزند! هرچقدر که در این زمینه یعنی بهبود سرعت سایت بیشتر وقت گذاشته باشید و برنامه ریزی کرده باشید، خواهید توانست که افزایش بازدید سایت بیشتری را تجربه کنید. در واقع افزایش ترافیک وبسایت با بهبود سرعت سایت رابطه مستقیمی دارد که باید به آن توجه کافی داشته باشید.
در بخش اول از راههایی که میگوییم که بدون صرف هزینهٔ انتشار، بازدید سایت را بالا میبرند. افزایش ورودی سایت از این راهها به خلاقیت، تلاش و پشتکار شما بستگی دارد. بر اساس آمارها و گزارشات مختلف، در سالهای آینده، ویدیوها و فیلمهای آموزشی، چیزی در حدود ۸۲ درصد ترافیک را به خود اختصاص میدهند. در سریعترین زمان ممکن، بهرهگیری از روشهای ویدیو مارکتینگ را آغاز کنید. کافی است نگاهی به سایتهای همچون یوتیوب داشته باشید یا اینکه قابلیتهایی مانند ریلز و IGTV را در اینستاگرام بررسی کنید.
روشی که این کار انجام می دهد این است که تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا بفهمید کاربران در گوگل به دنبال چه چیزی هستند و کمپین های سئو ایجاد کنید تا کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما را هدف قرار دهند. شما نباید هیچ وقت در بحث سئو و گرفتن بازدید بر روی کمیت تمرکز داشته باشید! تولید محتوای با کیفیت و سئو کردن آن به خودی خود میتواند رایگان و بدون هزینه باشد، اگر زمان بگذارید و خودتان این کار را انجام دهید! در واقع شاید موثرترین روش برای افزایش بازدید و جذب ورودی و ترافیک رایگان، همین سئو باشد. آمارها نشان میدهد که کاربران روی لینکهای ارگانیک، ده برابر بیشتر از لینکهای تبلیغاتی کلیک میکنند.
در این مواقع، این پاسخهای کوتاه به صورت بریدهای از متن در صفحه اول گوگل نمایش داده میشوند. این بریدهها که در گوگل با نام «Featured Snippet» شناخته میشوند نیز در افزایش بازدید سایت و رتبه آن نقش بسزایی دارند. اگر وبسایت معتبری در صفحات خود، لینکی از سایت شما را قرار دهد، اعتبار سایت شما نیز افزایش پیدا میکند و به این ترتیب، رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل کسب میکند. استفاده از پلتفرم ویدئوییای مانند یوتیوب و بهینهسازی ویدیوها با کلمات کلیدی مرتبط، میتواند به شما کمک کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید. محتوای خود را در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر تبلیغ کنید تا مخاطبان بیشتری را به سمت صفحات وبسایت خود هدایت نمایید و بر اساس شناخت بازار، به ارتقاء برند خود بپردازید.
شناخت عمیق از نیازهای کاربران میتواند به شما در تولید محتوایی کمک کند که توجه بازدیدکنندگان را جلب کند. پاسخ به سوالات مخاطبان، حل مشکلات آنها و ایجاد محتوای جذاب از جمله ارکان تولید محتوای موفق است. اشکال مختلف محتوا مانند مقالات، ویدیوها، اینفوگرافیکها و پادکستها میتوانند به افزایش بازدید کمک کنند. یکی از روش های افزایش بازدید سایت، سئو داخلی است که میتواند به رتبهبندی وبسایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورد. محتوای ویدئویی یکی از پرمخاطبترین نوع محتوا در بستر اینترنت است و توجه موتورهای جستجو و شبکههای اجتماعی به محتوای ویدئویی همیشه رو به افزایش است.
هنگامی که اینفلوئنسرها کدهای تخفیف، لینکها، نقدها یا هدایایی را از کسبوکار شما به اشتراک میگذارند، شما در حال جذب مخاطب آنها برای هدایت ترافیک به وبسایت خود هستید. شما میتوانید محتواهای تولیدی خود را در سایتهای جمعآوری محتوا قرار دهید که اصطلاحا Aggregator Sites نامیده میشوند تا بدین ترتیب، بازدیدکننده جدید وارد سایت شود. پس از ورود و انتخاب بخش مربوط به سایت و فعالی شما، محتواها را قرار دهید و سپس ترافیک ورودی را مشاهده کنید. قرار دادن یک پست مهمان در یک سایت معتبر میتواند ترافیک وبلاگ به وبسایت شما را افزایش دهد، همچنین افزایش اعتبار سایت را هم به دنبال خواهد داشت. توجه داشته باشید که استانداردهای وبلاگنویسی مهمان در طول ماههای گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده و تاکتیکهای جدید اسپم میتوانند مجازاتهای سختی را برای سایت به دنبال داشته باشند.
طراحی راهنمای استاندارد برای کمک به نویسندگان میهمان در تولید محتوا به بهبود کیفیت مطالب منتشر شده در وبلاگ برند شما کمک زیادی میکند. ظاهر شدن لینکهای وبسایت در صفحههای اول نتایج موتورهای جستجو (SERP) بیشتر از تبلیغات باعث افزایش نرخ کلیک (Click-Through Rate | CTC) وبسایت میشود. شرکتهای Jumpshot و Sparktoro با استفاده از دادههای بیش از ۴۰ میلیون جستجو در گوگل در کشور آمریکا، متوجه شدند که نرخ کلیک لینکهای طبیعی با رتبههای بالا ۱۰ برابر بیشتر از نرخ کلیک تبلیغات گوگل است. تصویر زیر، تفاوت میان نرخ کلیک طبیعی و نرخ کلیک تبلیغات در موتور جستجوی گوگل را نشان میدهد. شبکه های اجتماعی همچنین فرصتی برای ارائه پیشنهادات ویژه و استفاده از تبلیغات هدفمند فراهم می کنند که به جذب کاربران و افزایش بازدید سایت کمک می کند.
در این صفحه، بیش از ۱۰۰ کامنت وجود دارد که بیشتر آنها شامل متن پیامک بنا به درخواست مخاطب است. میتوانید به محتوای خود تصویر، اینفوگرافیک و ویدئو هم اضافه کنید که قابلیت اشتراکگذاری بالاتری دارند. بهعلاوه، از افراد بخواهید مطالب شما را در شبکههای اجتماعی منتشر کنند. بهعلاوه، گوگل بر اساس تعداد و کیفیت لینکهایی که به یک صفحه میدهید، آنها را رتبهبندی میکند. بسیاری از مواقع ممکن است نتوانید ایده مناسب برای مطالب خود پیدا کنید یا اینکه فرصت کافی برای این کار نداشته باشید. زیرا تولید یک مطلب جدید نیازمند زمانی برای ایدهیابی و تنظیم ساختار محتوایی است.
منظور از محتوای ۱۰ برابری یا 10X محتوایی است که حداقل ۱۰ برابر بهتر از محتوای رقیبان است. البته برای اینکه از رقبای خود ۱۰ برابر بهتر باشید، نیاز نیست شقالقمر کنید! کافی است در قدم اول حواستان به نیازهای کاربر باشد و به این نیازها به مناسبترین شکل پاسخ دهید. روشهای مختلفی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که به کمک آنها میتوان اقدامات مهمی را برای کسب و کارمان انجام دهیم تا در معرض دید قرار گرفته، دارای رتبه و جایگاه خوبی شده و درنهایت به فروش خوبی برسد. ما در این مقاله اول به روشهای رایگان میپردازیم و سپس روشهای پولی را نیز بررسی میکنیم. این روزها کمتر کسی پیدا میشود که حداقل یک حساب کاربری در شبکههای اجتماعی مانند توییتر، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و … نداشته باشد.
به همین دلیل، آموزشی ۵۱ دقیقهای و در قالب ۳ درس توسط «فرادرس» تدوین شده است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات میتوان کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس ویژگیهای مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپینهای تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگیهای شخصی، رفتار و علاقهمندیهای مخاطب ایجاد کرد. یکی از انواع محتوا که ترافیک مناسبی را به سمت سایت هدایت میکند، تولید محتوای آموزشی است. اگر آموزشهای مختلفی را در وبسایت خود پوشش دهید، به زودی شاهد افزایش ترافیک سایت خواهید بود.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/