راهنمای سئو خبری غلبه بر رقبا در گوگل نیوز با ۵ ترفند ساده!

سئو سایت های خبری : راهنما جامع + نکات طلایی فوریه 3, 2025

ویکی‌پدیا به‌عنوان یکی از معتبرترین منابع آنلاین، به دلیل حجم زیاد مطالب، همیشه با چالش لینک‌های شکسته مواجه است. شما می‌توانید از این ضعف به‌عنوان تکنیک سئو استفاده کنید تا با یافتن لینک‌های مرده در مقالات، آن‌ها را با لینک‌های فعال و مرتبط (شامل لینک‌های وب‌سایت خودتان) جایگزین کنید. این کار نه تنها ارزش بالایی به محتوا می‌افزاید، بلکه به شما امکان می‌دهد لینک‌سازی طبیعی و بدون اسپم داشته باشید. قبل از مرغ مگس خوار، اساساً گوگل فقط تک تک کلمات کلیدی صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کرد. اما به لطف این الگوریتم جدید، گوگل اکنون می تواند موضوع صفحه شما را درک کند.

اما این دشواری به‌معنی عدم امکان‌ موفقیت در این رقابت نیست و با تدوین استراتژی سئو و انجام صحیح آن می‌توانید نتایج خوبی را به دست بیاورید. کارشناسان منتوریکس دائماً در حال جستجوی کلمات کلید ترند بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را در اختیار تیم تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهند. نویسندگان هم متن خبر را به‌صورت یک محتوای سئو شده به آن‌ها تحویل می‌دهند تا بر روی سایت قرار بگیرد.هرگونه تعلل در این بخش مهم، باعث پیشی‌گرفتن رقبا از شما و واگذاری رتبه‌ی برتر به آن‌ها می‌شود. کارشناس رشته مهندسی نرم افزار، فعال در حوزه طراحی وب، افزایش رتبه سایت در گوگل و بازاریابی،با آموزش های سایت بهین وب دیزاین کمکت میکنم کسب و کار آنلاینت رو سریع راه اندازی کنی. وقتی یک وب سایت خبری را مدیریت می کنید و می خواهید از تمام مزایای آن استفاده کنید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در این مقاله، ما در مورد محتوای خبری، داده های ساختار یافته، AMP، سرعت خزش، به روزرسانی محتوا و ساختار سایت به شما گفتیم.

احتمالا شما نیز در صفحه اصلی خود و در منو به صفحات و دسته‌بندی‌های مهم لینک داده‌اید و این کار بسیار خوب است. اما حتما باید به صفحاتی که قصد دارید در گوگل رتبه بگیرند نیز از صفحه اصلی لینک ایجاد کنید. تحلیل و بررسی رقبا در سئو همان ابزاری است که این اطلاعات کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد و موفقیت شما را تضمین می‌کند. در واقع یکی از روش‌های یادگیری سئو، الگو گرفتن و بررسی عملکرد سایت‌های موفق است. استفاده از ابزارهای مناسب برای تحلیل رقبا به ما کمک خواهد کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا فرآیندهای آنالیز رقبا و ابزارهای لازم را بررسی کنیم.

برای بهینه‌سازی سایت خبری برای موبایل باید سایت واکنشگرا طراحی کرده و نکات زیر را رعایت کنید. SpyFu ابزاری است که به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی پولی و ارگانیک رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. این ابزار به شما نشان می‌دهد که رقبای شما برای چه کلمات کلیدی در گوگل ادز تبلیغ می‌کنند و چه رتبه‌ای برای کلمات کلیدی ارگانیک دارند. SpyFu همچنین ابزارهایی برای تحقیق کلمات کلیدی و ردیابی رتبه‌بندی ارائه می‌دهد. به علاوه شما در این ابزارها و وارد کردن آدرس سایت دلخواه می‌توانید برترین رقبای سایت موردنظر را شماده کنید. در ابزار Semrush امکان مشاهده برترین صفحات یا Top Page های رقبا را دارید که میزان ترافیک هر صفحه، تعداد کلماتی که برای آن صفحه هدفگذاری شده‌اند و بک لینک‎‌های هر صفحه را نشان می‎‌‌دهد.

پس از انتخاب کلمات کلیدی، ضروری است که برای هر کلمه کلیدی یک محتوای ارزشمند و کاملی ایجاد کنید به طوری که دقیقا نیازهای کاربران را پاسخ دهد. در غیر این صورت، نیاز مشتریان برطرف نخواهد شد و ممکن است آن‌ها را از دست بدهید. کلمات کلیدی را به شکلی در متن بگنجانید که معنا و روانی محتوا حفظ شود و به این ترتیب، فرآیند بهینه‌سازی محتوا به درستی انجام شود. به عبارت دیگر، فرض کنید شما یک مغازه دارید و می‌خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید. کمپین سئو مانند یک برنامه بازاریابی جامع برای مغازه شما در دنیای آنلاین است.

برای شناسایی رقبا می‌توانید به روش سنتی عمل کنید و با جستجوی کلیدواژه‌های مورد نظر در گوگل، لیستی از رقبایتان به دست بیاورید. اما توصیه می‌کنیم شناسایی رقبا را با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای انجام دهید که در بخش پایانی مقاله معرفی می‌کنیم. اگر در چند حوزه مختلف تولید محتوا می‌کنید، لازم است برای هر گروه از کلیدواژه‌ها، یک لیست مجزا از رقیبانتان تهیه کنید. تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می‌کند تا بدانید که دیگران در مورد برند شما چه فکری می‌کنند. از آنچه پیدا می‌کنید، می‌توانید در مورد کالاها و خدمات خود استفاده کنید تا افراد بیشتری را به شرکت خود جذب کنید.

به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل رقابتی سئو برای همه کسب‌وکارها، کاری بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌رود. Ahrefs ابزاری است برای تجزیه و تحلیل بک لینک وب سایت ها از آن استفاده می شود به کمک این ابزار مشخصات لینک دهنده به وب سایت رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، اگر میخواهید بهترین کلمات کلیدی را برای جستجوی ارگانیک و یا پولی بدست آورید. برای استفاده از این ابزار پرکاربرد باید اشتراک ویژه اکانت را تهیه نمایید. همین موضوع باعث می‌شود تا همگام‌سازی سایت خبری در نسخه موبایل اهمیت بسیاری زیادی داشته باشد؛ در واقع ایجاد قابلیت Mobile Friendly در سایت خبری، باعث افزایش میزان جذب لید، بهبود تجربه کاربری و کسب رتبه‌های اول در نتایج جستجو خواهد شد. اولین نکته در سئو چنین سایت هایی، لینک سازی دقیق و منظم داخلی می باشد. اهمیت این موضوع به ایندکس تمامی صفحات و جا به جایی سریعتر کاربران بین صفحات سایت منجر می شود.

یا شاید آنها در حال رتبه بندی برای کلمات کلیدی فوق رقابتی هستند که شما قادر به رتبه بندی برای آنها نخواهید بود. در هر صورت، باید مجموعه ای از کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما منطقی هستند را انتخاب کنید. یکی از ترفند های سئو استفاده از تکنیک آسمان خراش برای دستیابی به نتایج چشمگیر بسیار کارآ است. به جای نوشتن یک پست جدید، چرا آن را به یک پست موجود اضافه نکنیم؟ تصاویر را به روز و نکات جدیدی به محتواهای قبلی اضافه کنید و آنها را بروزرسانی کنید. برای اطمینان از اینکه پست جدید توجهی را که شایسته آن است به خود جلب کرده است، با ارسال ایمیل به مشترکان خبرنامه خود بازاریابی ایمیلی خود را استارت بزنید و در شبکه های اجتماعی هم آن ها را به اشتراک بگذارید. بدون شک ردیت یک معدن طلا برای تحقیقات کلمات کلیدی، به خصوص زمانی که نوبت به یافتن کلمات کلیدی بلند یا لانگ تِیل میرسد، است.

قطعاً شما بزرگ‌ترین برندهای حوزه فعالیت خودتان را می‌شناسید، اما رقبای شما فقط آنها نیستند. تعداد سایت‌هایی که برای حضور در صفحه اول گوگل باید با آنها رقابت کنید، بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می‌کنید. در واقع برای شناسایی رقبا، نباید فقط حوزه فعالیت را در نظر بگیرید؛ هر کسب و کاری که از کلمات کلیدی مشابه شما استفاده می‌کند، رقیب شما است، حتی اگر حوزه فعالیت او با شما متفاوت باشد. همانطور که آمار نشان می دهند، استفاده از تلفن همراه در حال افزایش است و نسبت به رایانه و لپ تاپ رشد چشم گیری داشته است. در حقیقت بیش از 60٪ جستجوهای گوگل از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. بدیهی است، گوگل این موضوع را تشخیص می دهد و به همین ترتیب سایت ها را رتبه بندی می کند.

هر کسی که در این صفحه فرود می‌آید بخاطر مقدمه 4 خطی اول دقیقاً می‌داند که محتوای من در مورد چیست. کلمات و عباراتی که اینجا در این روش پیدا می کنید احتمالاً به ذهنتان نرسیده بود. پس ضمن تشکر از ردیت، این اولین تکنیک سئو برای یافتن ایده کلمات کلیدی است. پیشنهاد می کنیم در این مقاله با بزرگترین لیست اصطلاحات سئو نیز آشنا شوید. البته این مقاله بدرد هر کسی که بخواهد از طریق محتوا مارکتینگ کند می خورد.

اما با تحلیل بک لینک رقبا، می‌توانید منابع آنها را شناسایی کنید و از آنها برای دریافت بک لینک برای سایت خود استفاده کنید. با بررسی لینک‌های ورودی سایت‌های رقیب، درمی یابید که بک لینک‌ها را از چه سایت‌هایی و بر روی چه کلیدواژه‌هایی باید دریافت کنید تا رتبه کلمه کلیدی در گوگل ارتقا پیدا کند. در هر کسب و کاری، کلمات کلیدی وجود دارد که سایت‌های کمی در آن فعالیت می‌کنند. رقبای شما سایتشان را با کلمات کلیدی رایج و قدیمی بهینه‌سازی کرده‌اند، پس این فرصت در اختیار شما است که از کیورد گپ استفاده کنید و در کلمات‌کلیدی جدید با آنها رقابت کنید. کلمات کلیدی مثل خرید یخچال یا اجاق گاز، در این حوزه بسیار رایج و پرکاربرد هستند. اما در همین حوزه، تکنولوژی‌های جدیدی وارد بازار شده که بدون شک سایت‌های کمتری در حال بهینه‌سازی با کلیدواژه‌های آن هستند؛ مثلاٌ هواپز یا نوشابه ساز.

استراتژی‌های سئو داخلی صفحه شامل انجام تحقیق کلمات کلیدی، تولید و تبلیغ محتوای با کیفیت بالا و بهینه‌سازی استراتژی‌های لینک‌دهی داخلی سایت، تگ‌های عنوان، تگ‌های متا و بهبود تصاویر است. آوادیس حدود 15 سال است که در زمینه دیجیتال مارکتینگ به خدمت رسانی سایت‎ها می پردازد. با کسب این تجربه افتخار آمیز،  نتایج ارزشمندی را توانسته در رزومه خود ثبت کند. تیم متخصص آوادیس با بهره‌گیری از تکنیک‌های به روز سئو و تحلیل‌های دقیق، قادر است رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقا دهد. ما با استراتژی‌های سفارشی و محتوای بهینه، به شما کمک می‌کنیم تا به جایگاه‌های بالاتر برسید و ترافیک هدفمندتری جذب کنید. تولید محتوا برای سایت با توجه به کلمات کلیدی و حوزه فعالیت سایت از مهم ترین اقداماتی است که برای بهبود سئو سایت انجام می‌شود.

لینک‌های شکسته نه تنها تجربه کاربری بدی ایجاد می‌کنند، بلکه می‌توانند تأثیر منفی بر سئو وب‌سایت شما داشته باشند. برای شناسایی و اصلاح لینک‌های شکسته، از ابزارهایی مانند Google Search Console یا ابزارهای آنلاین مانند Screaming Frog استفاده کنید. پس از شناسایی لینک‌های شکسته، می‌توانید آنها را اصلاح کنید یا به صفحات مرتبط و فعال هدایت کنید (ریدایرکت 301). این اقدام به بهبود تجربه کاربری و حفظ ارزش سئو کمک شایانی خواهد کرد. احتمالاً با موقعیتی مواجه شده‌اید که با جستجوی یک موضوع، پاسخ آن را در بالای صفحه نتایج، قبل از سایر لینک‌ها، مشاهده کرده‌اید. این بخش که گوگل آن را Featured Snippets می‌نامد، به کاربران کمک می‌کند تا سریعاً پاسخ پرسش خود را پیدا کنند.

پس استفاده از کلمات کلیدی جذاب در اخبار باعث افزایش نرخ شده و بازدید اخبار سایت شما از سایت های دیگر بیشتر شده و در نتیجه به سئو سایت خبری کمک می کند. شبکه اجتماعی ابزار قدرتمندی برای بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد بود. با به اشتراک گذاری محتوای خود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، روبیکا، ایتا، بله و… می توانید ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید و بک لینک ایجاد کنید. در عصر دیجیتال امروز داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کار آنلاین موفق، ضروری و واجب است. با این حال فقط این که یک وب سایت داشته باشیم کافی نیست و به تنهایی کمک خاصی به ما نمی کند. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما به راحتی قابل دسترس همه قرار بگیرد، یا زمانی که مشتریان تصادفاً به دنبال محصول خاصی می گردند، پیش از بقیه سایت ها با وب سایت شما مواجه شوند.

اگر سایت خبری دارید و می خواهید اخبار و مقالات شما خوب دیده شوند، باید با ترفندهای سئو برای سایت های خبری آشنا باشید. نکته مهمی که در تمامی وبسایت ها از جمله سئو سایت های خبر  باید به آن توجه کرد، الگوریتم های گوگل و بخصوص نسخه ای که E A T برای ما پیچیده است؛ می باشد. با استفاده از ابزارهای لینک سازی می توانید به طور موثری برای سایت خبری خود لینک سازی کنید و رتبه آن را در گوگل ارتقا دهید. با تولید محتوای متنوع و باکیفیت می توانید مخاطبان بیشتری را جذب و رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا دهید. امروزه طبق آمار گوگل بیشتر سرچ ها از طریق موبایل و تبلت انجام می شود پس داشتن سایتی که واکنش گرا نباشد و صفحات خود را به خوبی در نمایشگر های موبایل و تبلت نشان ندهد به ضرر مدیر وب سایت است. کاربران به محض ورود به چنین صفحه ای سایت را ترک می کنند و گوگل هم برای نداشتن عدم تطابق امتیاز منفی برای شما در نظر می گیرد.

اگر خطاهای فنی دریافت و آنها را کنترل نکنید ترافیک خود را از دست می‌دهید. در سایت‌های غیر خبری زمان انتشار یک مقاله چندان مهم نیست اما درباره سایت خبری مساله فرق می‌کند، باید سریع عمل کنید و تا تنور داغ است نان خود را بچسبانید. زیرا اگر انتشار خبر را به تعویق بیاندازید کاربران شما به سمت رقبا می‌روند. در واقع اگر به موقع عمل نکنید رقبا جای شما را می‌گیرند و خبر را سریعتر منتشر می‌کند. کلمات کلیدی seed را در یک ابزار وارد کنید یا کلمات کلیدی را پیدا کنید که رقبای شما قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اند. ابتدا یک سایت رقیب را پیدا کنید که در حال حاضر رتبه خوبی در گوگل داشته باشد.

به این ترتیب، شما سایت‌هایی را مهندسی معکوس می‌کنید که از قبل می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند. الگوریتم های گوگل قوانین مربوط به نحوه‌ی امتیازدهی به وب‌سایت‌های مختلف را مشخص می‌کنند. به‌عنوان مثال برخی از این الگوریتم‌ها وب‌سایت‌های خاطی را جریمه می‌کنند و برخی دیگر کیفیت محتوا و سیستم لینک‌دهی داخلی و خارجی وب‌سایت را بررسی کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهند. از ترفندهایی که برای بک لینک سازی استفاده می شود، ایجاد محتوای باکیفیت است تا مخاطبان از محتوای شما به عنوان ایده یا منبع در قسمت‎های مختلف سایت، استفاده کنند و لینکدهی انجام شود. این اقدام از نظر گوگل بسیار ارزشمند است و محتوای شما را به عنوان یک محتوای مفید در نظر می گیرد. همچنین از دیگر ترفندها برای بک لینک سازی، دعوت کاربران انجمن‎ها به سایت از طریق لینک است که باید هوشمندانه انجام شود.

اگر کسی نتواند کسب وکار شما را در فضای وب پیدا کند، قادر نخواهید بود برای تجارت خود تولیدی داشته باشید. تحقیق کلمات کلیدی یعنی عباراتی که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند را شناسایی کرده و درجای درست از آن ها استفاده کنید. یکی از ابزارهایی که به شما در این زمینه می تواند کمک کند Google Keyword Planner بوده که به وسیله آن می توانید کلمات کلیدی را در محتوای خود شناسایی و روی آن کار کنید. دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و اجرای انواع تبلیغات در آن، به استراتژی تخصصی نیاز دارد. از کمپین‌ تبلیغاتی 360 درجه گرفته تا تبلیغات چاپی (مانند تراکت)، پیش از اجرا به یک نقشه‌راه و استراتژی مدون نیاز دارند؛ به همین دلیل، در این قسمت کاربردی‌ترین روش‌های سئو سایت خبری را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

این ابزار به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی رقبا، رتبه‌بندی آنها، بک لینک‌ها، ترافیک ارگانیک و بسیاری از معیارهای دیگر را تجزیه و تحلیل کنید. Semrush همچنین ابزارهایی برای تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل محتوا و ردیابی رتبه‌بندی ارائه می‌دهد. تحلیل کیورد رقبا یکی از مهم‌ترین فرآیندهای چک لیست سئو است که در آن کلمات کلیدی که رقبای شما برای آنها رتبه بالایی دارند را شناسایی می‌کنید. هدف این کار استفاده از این اطلاعات برای تولید محتوایی است که در نتایج جستجو (SERP) از آنها رتبه (Rank) بالاتری بگیرد. در تحلیل کیورد رقبا و انتخاب کلمه کلیدی متاسب باید نکات زیر را در نظر بگیرید. گوگل به سرعت سایت توجه ویژه‌ای دارد و وب‌سایت‌هایی که به کندی بارگذاری می‌شوند، ممکن است رتبه‌های پایین‌تری در نتایج جستجو بگیرند.

به‌طور خلاصه، برندینگ یکی از استراتژی‌های موثر در راستای افزایش بازدید سایت خبری به شمار می‌رود. پیش‌تر نیز گفتیم که سئو، مجموعه فرآیندهایی است که به دیده‌شدن سایت خبری شما در نتایج اولیه جستجو (SERP) کمک می‌کند. این قسمت که با نام نوار جستجو یا سرچ‌بار شناخته می‌شود، در سایت‌های مختلفی از جمله سایت‌های خبری کاربرد دارند. این قسمت به کاربران اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به محتوای موردنظرشان دسترسی پیدا کنند. فرض کنید به‌عنوان مخاطب وارد یک سایت خبری جامع شده‌اید و به دنبال اخبار اقتصادی روز هستید اما با حجم زیادی از خبر، بدون نظم و دسته‌بندی مواجه می‌شوید. اگر وبسایت تخصصی خبری دارید بهتر است اخبار نقاط مختلف را در دسته بندی های متفاوت قرار دهید.

AMP برخی از موارد طراحی و اضافه شده را برداشته و بر ارائه محتوای اصلی در اسرع وقت تمرکز می کند. اگرچه در وبسایت های خبری با توجه به حجم نگارش محتوا و خبر نمی توان زیاد انتظار لینک داخلی در محتوا را داشت اما باید لینک داخلی را در حد بک لینک ارزشمند بدانید. به هرحال در نگارش مقالات می بایست بین محتوا ها لینک سازی داخلی صورت گیرد. توجه کنید لینک داخلی را دقیقا با عین کلمه کلیدی محتوای مقصد بدهید و از به کار بردن انکرتکست هایی مانند اینجا را کلیک کنید و ادامه مطلب دوری کنید. یکی از مهم ترین مواردی که البته کلیشه ای نیز شده، ارائه محتوای مناسب برای کاربر هدف است و بجز با تحقیق کلمات کلیدی مناسب و مشخص کردن روند ادامه پروژه، این مورد انجام نشدنی است. بجز ماهیت یک سایت خبری که ارائه به روز ترین اخبار در هر حوزه ای است و نیاز چندانی به کیورد ریسرچ ندارد، مقالات می تواند مهم ترین ورودی ثابت برای یک سایت خبری باشد.

ما با تحلیل دقیق نیازها و اهداف شما، استراتژی سئوی منحصر به فردی را برایتان طراحی می‌کنیم تا در دنیای خبر، در کلمات مدنظرتان همواره در صدر نتایج موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل باشید. با تحلیل کلمات کلیدی رقبا، می‌توانید بفهمید آنها چگونه کاربران را جذب می‌کنند و با چه کلماتی به رتبه‌های برتر گوگل رسیده‌اند. این اطلاعات ارزشمند، نقشه راه شما برای بهبود سئو و افزایش ترافیک وب‌سایت خواهد بود. با ما همراه باشید تا هر چه درباره یافتن کلمات کلیدی رقبا نیاز دارید، از بهترین ابزارها و نحوه یافتن کلمات کلیدی توسط آنها را به شما آموزش دهیم. الگوریتم Product Review از جمله الگوریتم‌ های گوگل است که اثر آن به‌خصوص روی وب سایت‌های فروشگاهی، بسیار محسوس‌تر از وب سایت‌های دیگر است. این موضوع باعث می‌شد که کاربران نتوانند اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری در مورد خرید محصول را به دست آورند.

کاربران انتظار دارند با کلیک بر روی لینک شما به سرعت وارد سایت شوند و اخبار را بخوانند و در صورتی که لود سایت بیش از 3 تا 5 ثانیه زمان ببرد کاربران تان را از دست میدهید. این فاکتور علاوه بر تجربه کاربری بر روی سئو سایت هم تاثیر دارد و سایت هایی با سرعت بالا در نتایج بهتری قرار می گیرند. برای بهبود سرعت سایت حتما از یک هاست با کیفیت استفاده کنید و مواردی مانند فشرده سازی کدهای css و js، فشرده سازی تصاویر استفاده کنید. یکی از اقداماتی که در سئو سایت خبری باید انجام دهید این است که سرعت سایت را بهبود دهید تا کاربران به راحتی بتوانند بین صفحات مختلف جابه جا شوند. با سئو سایت خبری می‌توانید ترافیک سایت را افزایش داده و به بهبود رتبه صفحات آن کمک کنید.

در مرحله دوم، شما در بین کاربران گوگل به عنوان متخصص در ان زمینه شناخته می شوید و اعتماد به شما بیشتر شده و در نتیجه سریعتر رتبه های بالا را خواهید گرفت. گوگل قوانین را تغییر می دهد، همه چیز در حرکت است، بنابراین ما باید به حرکت خود ادامه دهیم. ما باید همیشه در مورد وب سایت ها و  مخصوصا در مورد سایت های خبری خود فکر کنیم، زیرا این سایت ها از محبوب ترین سایت ها در دستگاه های تلفن همراه هستند. این ما را مجبور می کند وب سایت خود را در همه جا در دسترس قرار دهیم و یک سایت خبری را راه اندازی کنیم. همچنین اگر مقاله های جدیدی را به طور مداوم در وب سایت خبری خود بارگذاری کنید، به خزش گوگل کمک می کنید. اگر ربات گوگل با هر بار خزیدن موارد جدیدی را در وب سایت شما پیدا کند، دفعات بیشتری به وب سایت شما می آید.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/