راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2021-10-30
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش تبلیغات در اینستاگرام
با تعامل موثر، شما به هدف خود نزدیک تر می شوید و فروش خود را افزایش می دهید. برای داشتن یک تبلیغات موفق، باید به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی و بهینه کنید. این فرآیند شامل تغییر عکس ها، متن زیر عکس ها و حتی عبارات دعوت به اقدام است.
برگزاری ایونت تبلیغاتی
برای این کار کافیست به آنالیز پیج خود قبل و بعد از پایان تبلیغات نگاهی بیاندازید. آنالیز دقیق و کامل پیج اینستاگرام خود را میتوانید در بخش آنالیز اینستاگرام نوین هاب ببینید و میزان مشارکت، بازدیدها و… پیج خود را با قبل از تبلیغات و برگزاری کمپین مقایسه کنید. تبلیغات بنری در واقع همان بنری (عکس و ویدیو) است که شما برای معرفی کسب و کار و پیج خود میسازید و در اختیار پیجهای بزرگ و یا اینفلوئنسرها قرار میدهید تا در پیج خود منتشر کنند. تبلیغات استوری شامل تصاویر، ویدئوها و لینکهای مستقیم به صفحات محصول یا خدمات است.
تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغگونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است! احتمالاً تبلیغاتی را دیدهاید که کپشن نامرتبی دارند و همینطور آیدی پیج، چندینبار تکرار شده است. در اینجا، مشخص است که آن یک تبلیغ است و معمولاً کاربر، خیلی زود از روی تبلیغ رد میشود و به سراغ پست بعدی میرود. قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم.
این ارزیابی و بررسی عملکرد، به شما اجازه میدهد در کمپین تبلیغاتی بعدی، بهتر و با دید بازتری عمل کنید. با این کار شانس افزایش نرخ تبدیل بیشتر میشود؛ یعنی میتوانید مخاطبان بیشتری را به مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه تبدیل کنید. مهمترین موضوع این است که بدانید مخاطبانتان از چه جنسیتی بوده و در چه بازه سنی قرار دارند.
فرض کنید در مرحلهٔ قبل، مثلاً ۵۰ پیج را انتخاب کردهاید که در آنها تبلیغات خود را انجام دهید. از میان اینها، تعدادی را بهعنوان نمونهٔ اولیه انتخاب کنید و تبلیغات تستی در آنها انجام دهید. در واقع با توجه به مورد اول، شما بهتر میدانید که بودجهتان باید صرف تبلیغات در چه پیجهایی شود که برای شما مناسبتر هستند. جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد. تجربه نشان میدهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد میشود. همچنین با درج اطلاعات تماس، کاربران میتوانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.
افزایش تعامل کاربران، عبارت از بالا رفتن تعداد کامنتها، لایکها، به اشتراکگذاریها و بازخوردها است.مجموعه این عوامل، احتمال جذب مشتریان و مخاطبان بالقوه را بیشتر میکند. آشنایی با برند از اصلیترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما میتوانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاعرسانی کنید. یکی دیگر از روشهای ایجاد تم در فید اینستاگرام، استفاده از یک فیلتر خاص برای عکسهایی است که به در فید خود به اشتراک میگذارید.
با اضافه شدن استوریهای اینستاگرام، کسب و کارها قالب دیگری پیدا کردند تا بتوانند خود را به بازار عرضه کنند. بعد از آن IGTV، امکان ارسال فیلمهای عمودی طولانی را فراهم کرد و کسب و کارها از آن برای ویدیو مارکتینگهای طولانیتر و گاهی استوری تلینگ، استفاده کردند. تبلیغات اینستاگرام به یکی از شاخههای جداناپذیر در بودجهبندی تبلیغات کسب و کارها تبدیل شدهاست. آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهرهمندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید.
اگر تجربه راهاندازی تبلیغات در فیسبوک را دارید، نصف بیشتر راه را رفتهاید چون تبلیغات در اینستاگرام نیز تقریبا مشابه فیسبوک است. در واقع چند سال قبل با ادغام فیسبوک و اینستاگرام راهاندازی تبلیغات در این دو شبکه اجتماعی تنها در چند کلیک با یکدیگر متفاوت شد. برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید تمام مراحل مورد نیاز را از طریق پیج فیسبوکتان انجام دهید. علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعهکشی، استوریهای داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. انتخاب نام مناسب و جذاب برای یک پیج یا کسبوکار، اولین تبلیغی است که شما برای توسعه کسبوکار خود انجام میدهید.
برای این منظور می توانید از استوری ویدئویی 15 ثانیه ای در اینستاگرام و تولید تیزر های اینتساگرامی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنید. برای این منظور می توانید خودتان دست به کار شوید و با کمی مطالعه در خصوص ساخت کلیپ های اینستاگرامی این کار را انجام دهید. در نظر داشته باشید که پیج های زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند، پس تصاویر شما باید به قدر کافی جذاب و چشم نواز باشند تا توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. حال که نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام را درک کردید ، باید بدانید که چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید و متعاقباً کسب و کار خود را رونق دهید. یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات ربات های اینستاگرامی است.
تبلیغات همسان و تبلیغات بنری هم از جمله موثرترین انواع تبلیغات دیجیتال هستند. تبلیغات محیطی نیز نوعی تبلیغات چاپی است، اما در ابعادی بسیار بزرگتر و با تاثیرگذاری بیشتر. طراحی، مکان قرارگیری و هزینههای بیلبوردها با سایر تبلیغات چاپی متفاوت است و همین ویژگیها، این نوع تبلیغات را به ابزاری منحصربهفرد تبدیل کرده است. در کنار مبادله و پیدایش ارز، تبلیغات نیز یکی از قدیمیترین اقداماتی است که در دنیای تجارت صورت گرفت؛ چرا که به محض ظهور محصولات و خدمات، نیاز به شناساندن آنها هم به وجود آمد. بسیاری از افراد بر این باورند که اولین تبلیغ مربوط به یک پاپیروس در 3 هزار سال قبل از میلاد در مصر است. برخی دیگر نیز شروع تبلیغات را بعد از اختراع دستگاه چاپ توسط گوتنبرگ در سال 1450 میلادی میدانند.
خیلی سخت است که به صورت مرتب و در زمان بندی خاص این کار توسط یک نفر در روز انجام شود، بخاطر همین بسیاری از کسب و کارها از ربات اینستاگرام برای انجام این کارها استفاده می کنند. البته ترفندهای کوچک دیگری وجود دارد که ما اینجا به شما می گوییم که چطور اینکار را انجام دهید. اما در کنار همه ی اینها، یعنی تولید محتوا و استفاده از ترفندها باید تبلیغات را داشته باشید تا موفق شوید. حداقل 10 پیج مرتبط با کار و فعالیتان را انتخاب کنید و یک هفته با دقت بررسی کنید که آنها چه محتواهایی ایجاد می کنند. نقاط قوت و ضعف محتواهای تولید شده را دیده و بر اساس آنها تعیین کنید که من می توانم با تولید محتوای بهتر از این پیج ها پیشی بگیرم.
- با به کارگیری استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما میتوانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.
- در حالت کلی برای موفقیت در این مسیر باید از طریق Instagram ads نیز کمک بگیرید. {
- اینفلوئنسرها دارای فالوورهای زیادی هستند و همکاری با آنها میتواند دسترسی شما به جامعه مخاطب جدید را افزایش دهد. |}{
- استفاده از تبلیغات هدفمند نه تنها به کاهش هزینههای تبلیغاتی کمک میکند، بلکه بازدهی تبلیغات را نیز به طور قابل توجهی افزایش میدهد. |}{
- اگر چه این روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار شایع و اثرگذار است؛ اما ممکن است بعد از اتمام مسابقه تعداد فالوئرهای شما ریزش داشته باشد. |}
- تعامل بیشتر با مخاطبان حس اعتماد آنها به برند و کسبوکار شما را افزایش میدهد.
تبلیغات در اینستاگرام می تواند ابزاری برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد. می توانید از آن به عنوان ابزاری برای تبلیغ محصولات جدید، ارائه خدمات ثانویه یا حتی ارسال کالای رایگان به مشتریان استفاده کنید. برای انجام این کار ابتدا حساب فیس بوک خود را به اینستاگرام متصل کنید.
چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف میکند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بارها دیدهام که تصاویر بیکیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار دادهاند. در اینجا راهکارهایی را توضیح میدهم که با استفاده از آنها، میتوانید تبلیغات اینستاگرامی به مراتب بهتری را قرار دهید.
نکات مهم شات کردن در اینستاگرام
این اقدام نه تنها به افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان کمک میکند، بلکه باعث افزایش شناخت برند و پیدا کردن دنبال کنندهگان وفادار نیز میشود. بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام دارند و هدف آنها کسب درآمد از ان است، به دنبال دنبالکنندگان واقعی و با کیفیت میباشند. همچنین افزایش فعالیت کاربران در پیج، یکی از مهمترین عوامل برای رشد و موفقیت در شبکههای اجتماعی است.
برای پستها هم هزینه از 100 هزار تومان برای پیجهای عمومی کوچک تا 50 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها، در گردش است. به طور میانگین هزینه استوری از 25 هزار تومان برای پیجهای عمومی کوچک تا 10 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها متغیر است. هزینه تبلیغات ویدیویی هم یا به صورت ساعتی و روزانه و یا تعداد بازدید ویدیو محاسبه میشود. سپس فیلترهایی مثل کشور، شهر، جنسیت، سن و حتی علاقهمندیها را انتخاب میکنید تا به مخاطبان هدف خود نزدیکتر شوید.
اگر شما نیز وبسایت دارید و سعی میکنید کاربر را به وبسایتتان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید. اما نکته مهمتر این است که لندینگ پیج شما یا حتی صفحات معمولی وبسایت شما، باید در اصطلاح واکنشگرا باشد. نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمیتوانند آن را ببینند.
این کمپین ثابت کرد که یک پیام ساده و ارتباط واقعی با مخاطب، میتواند دنیای کسبوکار را متحول کند. بر اساس دادههای وبسایت Marketing Week، بیش از نیمی از مارکترها (54 درصد) در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده میکنند. این در حالی است که سال گذشته تنها 37 درصد از آنها به فکر استفاده از آن بودند! اگر کسی سوالی پرسید یا درباره صفحه معرفیشده نظر داد، حتماً پاسخ دهید. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند.
اینجا، با تمرکز بر آموزشهای کاربردی و استراتژیهای نوین، به شما ابزارها و دانش لازم برای موفقیت در دنیای پویای کسب و کار را از راه اندازی، اجرا تا توسعه مشاغل ارائه میدهیم. تیم تحریریه آکادمی ایمان پاکراه، با علم روز و تحقیق، محتواهای کاربردی و پویا در حوزه کسب و کار را ارائه میدهد. ما با افتخار تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک میگذاریم تا شما نیز به سمت دستیابی به اهداف کسب و کار خود حرکت کنید. اولین بخش از یک صفحه اینستاگرامی که مخاطب پس از ورود، به آن توجه میکند، بیو آن صفحه یا پیج است؛ بنابراین، این بخش را باید با دقت و جذابیت خاصی نوشت. در نوشتن بیو پیج، شما تنها 150 کلمه در اختیار دارید که باید از آن نهایت استفاده را ببرید تا مخاطب را در صفحه خود نگه داشته و اعتماد آن را جلب کنید. در کنار کسبوکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شدهاند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسبوکار خود به تبلیغات در این فضا روی آوردهاند.
{چند ابزار کاربردی برای افزایش فروش در اینستاگرام
|}به عنوان مثال، یکی از روشهایی که بدانیم چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم این است که اگر میخواهیم محتوای خود را در توتیتر تبلیغ کنیم، باید توجه داشته باشید که از متن و نوشتههای جذاب استفاده کنید. بهتر است محتوای اینستاگرام خود را در شبکههای اجتماعی دیگر نیز معرفی کنید و به افزایش بازدید و ترافیک وبسایت خود بپردازید. این روش باعث افزایش شناخت شما در بین کاربران شبکههای اجتماعی مختلف میشود.
اینفلوئنسرها میتوانند به راحتی اسم شما را بر سر زبانها بیندازند و برند شما را محبوب کنند و در نهایت به فروش بیشتر شما کمک کنند. در گذر زمان هیچکدام از انواع تبلیغات قدیمی نشدهاند و همچنان از همه آنها استفاده میشود. ارسال های پوش نوتیفیکیشن به صورت فیلتر نشده و گسترده انجام می شود و معمولا باید به تعداد زیاد انجام شود تا نتیجه گرفته شود.
معمولاً کاربران اینستاگرام به اینفلوئنسرهای محبوب خود اطمینان داشته و با معرفی برند شما توسط این افراد، نسبت به دنبال کردن صفحات شما و خرید محصول ترغیب میشوند. به جرأت میتوان گفت که بهترین روش برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. برای مثال برخی از افرادی که صفحات آنها بازدید کننده بالایی دارند، صرفاً با پرداخت مبلغ نقدی حاضر به همکاری میشوند. تبلیغات اگر هدفمند نباشد، تأثیر و نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. پس باید تبلیغ خود را در پیجهایی قرار دهیم که نرخ تعامل مناسبی داشته باشند. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پستها و استوریها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد.
تبلیغات در اینستاگرام، شامل معرفی یک کسبوکار، شخص، صفحه اینترنتی و …. در قالب پست، استوری و لایو توسط یک صفحه پربازدید یا افراد مشهور میشود. مطمئن شوید که پیام تبلیغاتی شما با نیازهای مخاطبان هدفتان مطابقت داشته باشد و از سبک ارتباطی متناسب با آنها استفاده کنید. این مورد، یک رویکرد هدفمند برای برندسازی مؤثر و عاملی مهم در موفقیت تبلیغات اینستاگرام است.
در این روش میتوانید اسکرینشاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحهتان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. هزینه تبلیغات در اینستاگرام به نوع تبلیغات، تعداد انتشار، نوع محتوا و… بستگی دارد. تبلیغات ریلز اینستاگرم نوعی پست با نمایش عمودی است که حدودا در 30 ثانیه تهیه و منتشر میشود.
در حالت کلی این عنوان به بینندگان تبلیغات شما در اینستاگرام نشان داده نمیشود. بنابراین باید با استفاده از خلاقیت و ابزارهای تولید محتوا، یک محتوای تبلیغاتی جذاب و کاربرپسند تولید کنید تا تبلیغاتی که انجام میدهید، بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد. در این روش شما به عنوان اسپانسر یا حامی مالی مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار میشوند، به تبلیغ برند و کسبوکار خود میپردازید.
و از آنجا که قصد ارسال تبلیغات در اینستاگرام را دارید باید حساب اینستاگرامتان را به حساب تبلیغاتی فیسبوک خود متصل کنید. برای انجام این کار باید روی گزینه افزودن حساب (Add Account) کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر کسبوکارتان حساب اینستاگرام ندارد، همچنان میتوانید تبلیغات خود را در اینستاگرام پخش کنید. اگرچه بازدهی تبلیغات در این پیجها بسیار بالاست، اما نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که هزینه زیادی را باید برای تبلیغات با استفاده از این روش کنار بگذارید. میزان هزینهها در این روش نیز کاملا متفاوت بوده و علاوه بر تعداد مخاطبین و فالوورهای پیج، به میزان اثرگذاری اینفلوئنسر نیز بستگی دارد.
اگر به تازگی پیجی را ایجاد کردهاید و فالوور کمی دارید، انجام تبلیغ در اینستاگرام برای شما کارایی نخواهد داشت. بهتر است پیش از آنکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا از صفحه شما حمایت کنند تا مخاطبان جدیدی که وارد پیج میشوند به کسبوکار و پیج شما اعتماد کنند. بله، کسبوکارهای کوچک میتوانند با ایجاد یک جامعه و بهاشتراکگذاری محتوای باکیفیت در اینستاگرام، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند.
به محتوای تولید شده توسط کاربر به چشم یک تبلیغ اختصاصی و منحصربهفرد نگاه کنید. فرض کنید شما و یکی دیگر از کسبوکارها محصولی یکسان ارائه میکنید؛ ولی شما در اکانت خود ویدیو یا عکسی از رضایت یک کاربر منتشر کردهاید که دیگری از چنین نعمتی محروم است. در چنین شرایطی، سایر افراد به احتمال زیاد محصول شما را به آن کسبوکار ترجیح میدهند. از طرفی، شما به اینفلوئنسری نیاز دارید که نهتنها در حوزهٔ مرتبط با موضوع کسبوکار شما فعالیت کند، بلکه رابطهٔ خوبی با فالوورهای خود داشته باشد. یافتن اینفلوئنسرها، ارزیابی نرخ تعامل آنها و همچنین برقراری ارتباط با آنها فرآیندی زمانبر و دشوار است و در این میان، ممکن است شما فرصتهای خوبی را از دست بدهید.
ما در تیم شویراد تصمیم گرفتیم تا تمامی نکات طلایی در زمینه تبلیغات در اینستاگرام را در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید با دنبال کردن این موارد، تبلیغات خوبی را در اینستاگرام داشته باشید. تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهیها را برای طیف گستردهای از مخاطبان هدف امکانپذیر میکند. استوری اینستاگرام نوعی محتوای گذرا است و بنابراین، نیازی نیست که زمان زیادی برای ایدهپردازی یا طراحی بهترین اسلایدهای ممکن اختصاص دهید.
افزایش تعداد بازدیدهای ویدیو، یکی از اهداف مهم کاربران در تبلیغات اینستاگرام است. بلاگرها به منظور افزایش شهرت و بازدید ویدیوهای خود، از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده میکنند. اگر میخواهید محصول خود را به مشتریان بفروشید، بهتر است به جای تبلیغ مستقیم، بیان کنید که چه فوایدی برای آنها دارد. به جای تعریف و تمجید از محصول، به مزایای استفاده از آن اشاره کنید و اینکه چگونه در اینستاگرام آنلاین شاپ بزنیم؟ کلیک کنید. خب، فرض کنید که روی پیجتان وقت و انرژی گذاشتهاید و کلی پست جذاب و مفید منتشر کردهاید.
با فعال کردن این قابلیت، اینستاگرام محتواهای پیج شما را تبلیغ خواهد کرد. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که به دلیل فیلترینگ و تحریمها، استفاده از این قابلیت در ایران کمی دشوار است. درخواستتان را محترمانه مطرح کنید و خواستهٔ خود را واضح و روشن بیان کنید.
در حال حاضر میتوانید بدون محدودیت زمانی ویدئوی اینستاگرام آماده کنید. با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر میکنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود. این اتفاقات میتواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیجهایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیجهایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم.
با تبلیغات آنلاین، از این فرصت استفاده کنید و در برابر مخاطبان کسبوکارتان ظاهر شوید. اگر در حال حاضر از تبلیغات در اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنید، باید بگویم یک فرصت درآمدزایی با سود کلان را از دست داده اید. تبلیغات این امکان را به وجود می آورد که در هر مرحله از کانال ها و قیف تبدیل کمپین های متناسب با آن مرحله را برگزار کنیم. ساده ترین راه برای جلب توجه مخاطبان هدف خود در اینستاگرام ، تبلیغات در صفحه اصلی برنامه است. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای افزایش کارایی این نوع تبلیغات استفاده کنید.
با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند که تاثیرات تضمین شده ای دارند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که محتوای آگهی را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در بخش پست های پیشنهادی قرار می دهند. با استفاده از تبلیغات خیمه ای، کسب و کارها یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربران می گذارند. با این روش شما با تکرار و تنوع، توجه بیشتری را جلب کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارید.
ارائه لینک در استوری، بهترین روش جذب ترافیک وبسایت به حساب میآید.به این ترتیب، کاربران با بالا کشیدن صفحه میتوانند وارد لینک مورد نظر شوند. تبلیغات اینستاگرامی با استفاده از روشهای نوین، توانسته است تاثیرات قابل توجهی بر مخاطبان داشته باشد. این تاثیرات شامل افزایش آگاهی از برند، تقویت تعامل کاربران با محتوا، و در نهایت افزایش فروش و درآمد شرکتها میباشد. شرکت واژه گستر با استفاده از این استراتژیها، تجربههای موفقی را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی به دست آورده است که میتواند الگویی برای سایر شرکتها باشد. ماجرای قصهگویی را که یادتان است؟ در دنیای تبلیغات، محتوا یکی از ارکان اصلی است. محتوا به کسبوکارها کمک میکند تا با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنند، داستانی بسازند که جذاب باشد و تأثیر بگذارد و یک مشتری بالقوه را به مشتری وفادار تبدیل کند.
در این صورت شما می توانید در جستجوی مخاطبین محلی قرار بگیرید و احتمال دیده شدنتان توسط افرادی که به شما نزدیکتر هستند امکان پذیر می شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده فرمودید ایجاد چنین پست هایی می تواند مخاطب را نگه داشته و جذب کند. در پست ایجاد شده بالا از عکسبرداری و استفاده از گرافیک افزوده توسط تصاویر موشن بهره گرفته شده است. حال در زیر نمونه ی خلاقانه دیگری که توسط تیم شایگان انجام شده را ملاحضه می کنید. می توانید با مشاوران و متخصصان ما در حوزه تبلیغات در اینستاگرام تماس بگیرید و از بستر دیجیتال، بهترین استفاده را برای پیشرفت خودتان بکنید. نوشتن متن در اینستاگرام باید هدفمند باشد و تکنیک های منحصر به فردش را داشته باشد.
واژه گستر با استفاده از تکنیکهای مختلف مانند نظرسنجیها، مسابقات و داستانسرایی، تعامل کاربران را به طور چشمگیری افزایش داده است. این شرکت با ایجاد محتوای تعاملی و جذاب، توانسته است کاربران را به مشارکت فعال در کمپینهای تبلیغاتی ترغیب کند. کانون ایران نوین بهعنوان بهترین شرکت تبلیغاتی ایران، صفر تا صد تبلیغات آفلاین و آنلاین را برای کسبوکارها اجرا میکند. دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند. زمانی که تبلیغات با احساس یا هدفی خاص گره بخورد، بیشتر احتمال دارد که توجهها را به خودش جلب کند. برای مثال برند کوکاکولا در کمپینهای تبلیغاتی خود، محصولش را با لحظات خوش با خانواده و دوستان پیوند داده است.
بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آنهایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. اگر ایدهای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراکگذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، میتوانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیهی غذا به اشتراک بگذارید. همچنین، میتوانید با استفاده از وبسایتهای ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید. استیکرهای متعددی برای استوریهای اینستاگرام وجود دارد که یکی از مهمترین آنها برای کارهای تبلیغاتی، استیکر لوکیشن است. فروش نایکی از ۸۰۰ میلیون دلار در سال ۱۹۸۸ به ۹.۲ میلیارد دلار در کمتر از ۱۰ سال رسید.
بنابراین، انتخاب زمان مناسب برای درج تبلیغات، یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. قبل از اینکه به فکر چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، باشید؛ حتما باید مخاطبان خود را به خوبی شناسایی کنید. اگر این کار را انجام ندهید، تبلیغات شما هیچ تاثیری نخواهد داشت و فقط به هدر رفتن هزینهها منجر خواهد شد. بنابراین باید در نظر داشته باشید که قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که جامعه مخاطبان هدف خود که قصد جذب آنها را دارید، از کدام عوامل تشکیل شده است.
چگونه تبلیغات هدفمند در اینستاگرام مخاطبان بیشتری جذب میکند؟